Pełnowartościowe śniadanie

utworzone przez | lip 5, 2022 | Przepisy

PEŁNOWARTOŚCIOWE ŚNIADANIE

Pełnowartościowe śniadanie jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy nie mają czasu lub po prostu nie lubią spędzać go w kuchni.  Dzięki odpowiedniej zawartości białek, tłuszczy i węglowodanów takie śniadanie będzie syciło na kilka godzin i zmniejszy chęć na sięganie po przekąski, które bardzo często pojawiają się u osób, które śniadań nie jedzą.
Dodatkowo jest to śniadanie, które pojawia się w mojej diecie i musicie mi uwierzyć na słowo sprawdza się świetnie, gdy nie mamy czasu.

Co potrzebujemy na pełnowartościowe śniadanie?

  • skyr 150g
  • płatki owsiane 40g
  • miód 10g
  • nasiona chia 10g
  • masło orzechowe 15g
  • nektarynka 1 szt.
  • truskawki 60g

Wykonanie:

Płatki owsiane wysypujemy na patelnie i prażymy na złoty kolor. W międzyczasie myjemy i kroimy owoce na mniejsze kawałki, a do miseczki/głębokiego talerza przekładamy całe opakowanie skyru, a obok wykładamy truskawki i nektarynkę. Do zarumienionych płatków owsianych dodajemy miód i wyłączamy gaz pod patelnią. Miód staramy rozprowadzić po całych płatkach owsianych, dzięki czemu staną się one chrupiące i lekko słodkie. Gotową granole układamy obok owoców, a środek wypełniamy masłem orzechowym. Całość posypujemy nasionami chia i jemy ze smakiem.

Całość to 473 kcal

Białko: 29,7g

Tłuszcz: 13,8g

Węglowodany: 59.6g

Więcej przepisów znajdziesz tutaj

Jeśli chcesz podjąć współpracę więcej szczegółów znajdziesz tutaj

Zostań ze mną w kontakcie i zaobserwuj mój profil na instagramie

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Facebook