Bowl z łososiem i dipem z awokado dla insulinoopornych

utworzone przez | gru 4, 2023 | Przepisy

BOWL Z ŁOSOSIEM I DIPEM Z AWOKADO DLA INSULINOOPORNYCH!

Brakuje ci czasu, a masz chęć na pyszną domową śródziemnomorską kuchnię? Nic prostszego! Zapraszam na szybki obiad dla insulinoopornych – bowl z łososiem i dipem z awokado.

bowl z łososiem dla insulinoopornych

Składniki na bowl z łososiem dla insulinoopornych:

  • łosoś wędzony 75g,
  • ciecierzyca 50g,
  • papryka 100g,
  • ryż brązowy 30g,
  • garść rukoli.

Składniki na dip z awokado:

  • awokado 30g,
  • oliwa z oliwek 5g,
  • pesto zielone 5g,
  • cebulka czerwona 30g,
  • woda 50 ml,
  • sól, pieprz.

Wykonanie:

1. Przygotowujemy garnek, wlewamy wodę i czekamy aż się zagotuje. Następnie wrzucamy brązowy ryż i gotujemy go al dente.

2. Później obierz awokado, cebulkę i pokrój je drobno. Wrzuć je do blendera wraz z oliwą z oliwek oraz pesto.

3. Następnie do dipu dodaj wodę. Protip: jeśli chcesz aby sos był gęstszy możesz wlać jej mniej. W następnej kolejności przypraw solą i pieprzem. Wszystko zblendować na gładką masę.

4.Przygotuj duży talerz i małą miseczkę.

5.Przygotowany dip przekładamy do uprzednio przygotowanej miseczki, a następnie umieszczamy ją na środku talerza.

6. Z kolei wędzonego łososia pokrój w kostkę, a paprykę w paski.

7. Ciecierzycę odlej z zalewy.

8. Wszystkie przygotowane składniki – pokrojonego łososia, paprykę, ryż i ciecierzycę układamy na dużym talerzu dookoła małej miseczki z dipem.

9.  Na sam koniec myjemy rukolę i posypujemy nią gotowe danie.

Smacznego!

Rozkład makroskładników dla bowl z łososiem dla insulinoopornych:

Energia: 445 kcal

Białko: 26

Tłuszcz: 25g

Węglowodany: 32g

Jeśli  chcesz zobaczyć jak wykonuje ten przepis to zapraszam Ciebie na mojego instagrama
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą dietetyczną zapraszam Ciebie tutaj

Zadbaj o swoje zdrowie!

Jeśli szukasz produktów, które wspomogą Twoją podróż do zdrowszego życia, zapraszam do odwiedzenia mojego sklepu online!

1 komentarz

  1. Kinga

    Super pomysł na sniadanie. Sama jestem cukrzykiem i szykam inspiracji, żeby w kółko nie jeść tego samego.

    Odpowiedz

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Facebook